100%
ACTIVITĂȚILE PROIECTULUI
A1 Activități principale și suport pentru facilitarea dobândirii competențelor antreprenoriale de către grupul țintă
- A1.1 Sesiuni de informare privind activitățile de formare,selecția grupului țintă, sprijin și informare antreprenorială
- A1.2 Recrutarea grupului țintă
- A1.3 Derularea programului de formare profesională
- A1.4 Organizarea și desfășurarea concursului de afaceri
- A1.5 Desfășurarea stagiilor de practică
A2 Activități necesare implementării planurilor de afaceri
- A2.1 Furnizarea de servicii personalizate în vederea implementării planurilor de afaceri selectate prin completarea cunoștințelor teoretice cu cele practice
- A2.2 Activități de asigurare a înfințării și demarării afacerilor
- A2.3 Activități de sprijin cu scopul monitorizării funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate, altele decât cele care intră sub incidența ajutorului de minimis
- A2.4 Decontarea primei tranșe a ajutorului de minimis precum și facilitarea perioadei necesare decontării celei de a doua tranșe
A3 Activități de monitorizare a afacerilor finanțate în perioada de sustenabilitate din cadrul proietului
- A3.1 Monitorizarea activității de sustenabilitate a afacerilor finanțate cu accent pe exploatarea și dezvoltarea ideii de afacere precum și a menținerii locurilor de muncă create
A4 Activitate transversală – Informarea și publicitatea proiectului
- A4.1 Informarea și publicitatea proiectului conform specificațiilor Ghidului Orientări Generale